marka logo tasarım

ücretsiz logo tasarım

Logo nedir? Lafız mealı olarak mahiyet karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir işçilikin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mealını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak işçilikletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı işçiliki sembolize edebileceği gibi, markanın kendi mealı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çaldatmaışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı kucakerik ve anlamlara mevla kabil.

Sorusu sorulduğunda lafız mealının haricinde, birkötü logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan can veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı oldukça önemlidir. özge taraftan logo dizayn çaldatmaışmasını yapacak can veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çaldatmaışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çaldatmaışma sizin, işçilikletmenizin ve bundan sonraki çaldatmaışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çaldatmaışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değişçiliktirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik kucakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çaldatmaışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş meydanı ile faaliyette mevcut şirketler kucakin henüz çok yeğleme edilebilir. Nazar boncuğu bir sektörde çalışkanlık gösteren işçilikletmelerin ekseriya logoları dalü simgeleme değer. Ancak ansızın çokça dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda işaret etmek imkansızdır.

Logo ne işçilike yarar?
İşletmeler kucakin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çaldatmaışın. Markaların logoları olmadan harbiden bellik olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple işçilikletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek yerine “logo dizayn” çaldatmaışması ile esaslayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir çehrete tanınmasını sağlayan işçilikaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Sadece, amelî anlaşılır, yazıırlanması amelî, olası evetğunca azca nüshada renkten oluşmalıdır. Her çmüsavi baskı ve mukataa tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçük ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok cesim ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Sair şirket evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya cesim pert verir.

Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin dâhilğine şayeste olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini kesinlikle tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin semtıteselsül lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat dahi temizılda lafıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da şirket kucakin logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine olgun sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı meal bakımında bu olgun çok önemlidir.

ücretsiz logo tasarım

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.