thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek dâhilin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en önceki ve en hayır malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve yol özetler ya da iş özetleri karşı bilgelik dâhilerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını sahip olmak dâhilin şayan göndermek kritik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve alaka çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans inşa etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en takatlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve muayene dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, gönülğinizi daha bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, sınırlı bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en eke içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile destelantı inşa etmek dâhilin harika bir arazi. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da tümü oldukça video/suret odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden elbette iletmek istediğinizi her hengâm boşluk önünde bulundurun ve buna gereğince kodifikasyon strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde istifade etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba etkili kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin içtimai medyada evetğu kadar mesajlar kesik ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek metanetli dâhilaziz kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli alaka çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz hedef kitlenizin ammaç ve alaka yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları kadar dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, taharri sonuçlarında daha erdemli sıralarda ve daha sık görülür, gönülğinize gidiş geliş arkaışı esenlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web gönülğinizde hayır fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu daha hayır hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha erdemli akıbetlar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü yan sayfalardan örgensel birliklar soldurmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir birlikya gelen her tıklama dâhilin ödeme strüktürlır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik dürüstışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), eke bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve destelantı göstermesi dâhilin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.